درخشش «فراز» در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

شرکت توسعه فن‌آوری‌های روز فرازِ بانک ایران زمین در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور پررنگ خود درخشید.

به گزارش روابط عمومی شرکت فراز، طی 2 روز همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با محصولات و خدمات خود در این نمایشگاه حضور یافت و استقبال بی‌نظر بازدیدکنندگان را به همراه شد.

در روز نخست این همایش؛ شرکت توسعه فن‌آوری‌های روز فراز میزبان بسیاری از مدیرعامل‌ها و معاونت‌های شرکت‌های فناوری فعال در حوزه‌های مالی و بانکی بود.

رونمایی از آخرین دستاورهای فراز

وحید محمودیان، مدیرعامل شرکت فراز با حضور در غرفه شرکت متبوعش در این همایش با اشاره به دهمین دوره برگزاری بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت طبق سنوات گذشته اعلام کرد که در این همایش ما آخرین دستاوردهای به ثمر نشسته خود در شرکت فراز را در اختیار شرکت‌ها و همکاران خود قرار دادیم.

به گفته محمودیان، در فضای بانکداری باز شرکت‌هایی که پیش از این با عنوان رقیب در نظر گرفته می شدند اکنون به عنوان شرکت‌های همکار، فعالیت‌های گسترده‌ای با یکدیگر دارند و این روند باعث می‌شود، سرویس‌های بهتر و مطلوب‌تری را در اختیار مشتریان قرار دهند.

تکمیل بسته محصولات بانکداری دیجیتال فراز

شرکت فراز در دومین روز همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت نیز با همان قدرت پذیرای بازدیدکنندگان گرامی بود و از مدیران بانک مرکزی، معاونت‌ها و مدیران بانک ایران زمین و بسیاری از مدیرعامل‌ها و معاونت‌های شرکت‌های بزرگ مالی و فناوری استقبال کرد.

در این روز سعید زکی‌پور، معاون فنی شرکت فراز با حضور در غرفه شرکت، همایش بانکداری دیجیتال و نظام‌های پرداخت را مانند همیشه پربار خواند و اظهار کرد که محصولات متنوعی در 2 سال اخیر این همایش با تمرکز بر بانکداری دیجیتال ارائه شد که بسیار مفید بود.

زکی‌پور با بیان اینکه شرکت فراز نیز با توجه به اینکه سال گذشته در این همایش نرم افزار فراز پلاس خود که زیرساخت کانال‌های یکپارچه است را رونمایی و عرضه کرده بود، ادامه داد: ما امسال توانستیم محصولات مختلف حوزه دیجیتال خود را در این پلتفرم ارائه دهیم و بسته محصولات بانکداری دیجیتال خود را تکمیل‌تر کنیم.

هم‌افزایی بیشتر فراز با شرکت‌های مرتبط

همچنین امیررضا میرجعفری، معاونت محصول شرکت فراز درباره حضور در همایش بانکداری دیجیتال و نظام‌های پرداخت، گفت: این همایش امسال با موضوع هوشمندی در بانک شکل گرفت که جلوتر از زمان خود در کشور ما است و به نظر می رسد، می‌تواند مقدمه‌ای برای سال‌های آینده باشد؛ چراکه هنوز بانک دیجیتال در کشور ما به معنی واقعی شکل نگرفته است.

به گفته میرجعفری، گردهمایی سالانه تمام شرکت‌های انفوماتیک بانکی در یک مجموعه و تبادل اطلاعات و میزان پیشرفت در بانکداری دیجیتال توانسته اثرگذاری مثبتی در این صنعت داشته باشد؛ ضمن اینکه در این همایش شرکت‌ها با دستاوردهای جدید و برنامه‌های آینده یکدیگر آشنا می‌شوند.

وی تاکید کرد: حضور شرکت فراز به عنوان تهیه کننده زیرساخت بانک دیجیتال و در آینده زیرساخت بانکداری هوشمند بانک ایران زمین فرصتی را ایجاد کرد تا شرکت‌های دیگر با پیشرفت‌های بانک ایران زمین در زمینه‌های توسعه بانک دیجیتال آشنا شوند و برای توسعه‌های بیشترخود، هم‌افزایی‌هایی را با بانک ایران زمین داشته باشند.

بر اساس این گزارش، همایش بانکداری دیجیتال و نظام‌های پرداخت در 2 روز 29 و 20 آبان ماه در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد و شرکت فراز ذیل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) و در کنار سایر شرکت‌های گروه در این نمایشگاه حضور داشت که با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان همراه بود.

آخرین مقالات
فهرست مطالب
توسعه فناوری‌های روز بانک ایران زمین
وبلاگ